vineri, 12 septembrie 2014

Castrastrofă națională : îl pierdem pe Piți!

 Deși am jurat că nu mă voi mai uita la meciurile echipei naționale de fotbal, nu m-a lăsat inima și am aruncat un ochi la confruntarea cu Grecia. Rețineți că m-am ticăloșit și, vă cer iertare pentru asta, de la o vreme țin numai cu adversarii noștri. Doar-doar l-or înlocui ăștia pe Piți și vom intra și noi în rândul echipelor cu un staff profesionist. Dar ți-ai găsit! După un meci infect, de nivel sătesc, câștigat întâmplător, Federația a descoperit că are un antrenor de mare valoare și nu prea vrea să-l cedeze arabilor. Dacă ar fi deștept, Piți ar trebui s-o șteargă acum, când nu are tinicheaua legată de coadă. Să iasă din scenă onorabil. Și la o adică pentru ce ne luptăm noi? Să ne calificăm la Europene. Și ce să facem acolo? Să ne facem de râs, firește.
La cât nu mă pricep eu, pot spune că reprezentativa noastră nu joacă nimic, deși, orice s-ar spune, avem jucători valoroși pe toate posturile. Sigur, nu mă refer la Stancu sau la Marica, cărțile măsluite ale lui Piți.
Și cu ce imagini  din această perioadă vom rămâne în memorie, peste ani? Cu un imens deșert prin care trece beduinul Piți, în drum spre cortul lui Mitică și Săndel, să pună de-un tabinet, ceva acolo.

4 comentarii:

Augustin spunea...

De acord, dragă Şerban, m-am uitat şi eu la meci. N-am jucat nimic pentru că grecii au jucat cel mai prost meci al lor din ultimii 50 de ani. Am câştigat pe mâna de pokerist norocos a lui Piţi.
Altfel, el vrea să plece. Nu Federaţia îl ţine, şi nici nu-l vrea, de altfel. Dar FRF îi cere 1,5 milioane de euro pentru rezilierea contractului, iar barbugiul nu vrea să-i dea. E un compromis căcăcios!

Şerban Tomşa spunea...

Maestre DAD,
Se vede treaba că Sandu i-a făcut un contract beton lui Piți. Nu va da ăsta niciun ban, chit că ar fi fost bine pentru toată lumea să ne lase și să se apuce de crescut cămile. Că alea sunt rezistente și nu au nevoie de antrenamente. Arabii ar face bine să-l angajeze ca păstor, nicidecum ca antrenor.

Augustin Radescu spunea...

Nu-i atit de prost, barbugiul. Unde mai gaseste el un contract sub care poti sa faci absolut toate timpeniile posibile, ca nu ti se intimpla nimic? Poate pierde toate meciurile, poate rata toate calificarile posibile, contractul e beton, timpul trece - leafa merge!
Dar, intr-o zi, cei care i-au facut un asemenea contract ar trebui sa raspunda. Asta intr-o Romanie normala la cap ...

Şerban Tomşa spunea...

Augustin,
Iartă-mă că nu ți-am văzut până acum comentariul - nu mi-a apărut pe mail - și nu ți-am răspuns mai devreme. Ai multă dreptate în ceea ce spui, dar trăim într-o Românie care nu este normală la cap. Se tinde a nu se da socoteală pentru nicio ticăloșie.
Nici eu nu cred că barbugiul va renunța la o pleașcă împărătească, oferită de Sandu. Zici bine că poate să nu facă nimic, dar tot va câștiga un munte de bani.