marți, 2 aprilie 2013

Voi încerca experienţe noi

Iată că s-a ivit ocazia să încerc nişte experienţe noi.
Am uitat un obiect într-un birou, unde nu au acces decât persoane serioase. Ce credeţi că s-a putut întâmpla în această banală situaţie ? Sigur, nu am nicio funcţie în vreun partid şi nici în aparatul de stat, dar pentru unii sunt atât de important, încât au socotit de cuviinţă să-mi copieze, riscând puşcăria, nişte fişiere  care conţin povestiri şi romane nepublicate şi să înceapă a le purica, doar-doar vor găsi un pretext pentru a mă ataca.  Gestul respectiv, iresponsabil şi intolerabil,  se numeşte furt. De ce n-au "cititorii" mei răbdare să tipăresc textele ? Oamenii pe care i-am cunoscut m-au surprins totdeauna, fie prin gesturi de un altruism greu de prins în cuvinte, fie  prin incredibile mizerii.
Cum în acest caz s-a comis un delict, îi voi acţiona în justiţie pe curioşi. Au mers prea departe.
Ei au început să răsufle şi nu va fi greu să-i depistez. Urmează să contactez un avocat şi să fac plângere penală.
Va fi o experienţă nouă prin care voi fi nevoit să trec. Dar garantez că la sfârşit va primi fiecare ce i se cuvine.

2 comentarii:

Horia Gârbea spunea...

Puțini scriitori au cititori atît de atenți și de pasionați. Vă invidiez. :)

Şerban Tomşa spunea...

aestre Horia Gârbea,
Vă mulţumesc. :) Dacă interesul urmăritorilor mei ar fi literar, m-aş simţi măgulit. Dar cine face aşa ceva, nu se gândeşte decât să facă rău şi să iniţieze nişte conflicte. Deşi n-are motiv şi nici textele respective nu fac referire la persoane reale. N-au, cum se spune, nicio legătură cu realitatea. Dar postul Paştelui este, nu-i aşa, un potrivit prilej de scandal. Ca de altminteri orice dată din calendar.Doar suntem creştini ! Dar vom rezolva problema în mod exemplar şi cineva va plăti pentru această măgărie.

3 aprilie 2013, 09:54