duminică, 1 iulie 2012

Orfani, cerşind prosperitate vântului

Reacţia unui ministru de opri cercetarea osemintelor primilor noştri voievozi mi-a dat aceeaşi senzaţie pe care a avut-o poetul şi prietenul meu George Geacăr : am simţit că mi se toarnă o găleată cu apă rece în cap. Sigur, am început să mă obişnuiesc cu asta, chiar îmi place şi îmi confirmă nişte teorii, mai ales că trăiesc într-un mediu în care oamenii care sunt ajutaţi au învăţat, unii de la alţii, un principiu profund creştin : cea mai sănătoasă recunoştinţă este bâta dată în cap binefăcătorului !
Ce lucruri graoznice am afla dacă am studia ADN-ul primilor conducători ? Că ei ar fi cumani, adică asiatici, cum susţine şi eminentul Neagu Djuvara. Ei, şi ?
Dar dacă maghiarii ar putea spune că ei au trecut pe aici înaintea cumanilor şi pecenegilor ? Şi dacă ar fi aşa, ar veni ungurii să ne dea afară din ţară şi să ne ocupe pământurile ?  N-ar putea face asta chiar dacă s-ar fi format, ca popor, pe aceste locuri.
Dar nu adevărul trebuie să primeze ?
Nu, le vindem proştilor vorbe goale cu daci şi civilizaţii prelatine.  ( Lasă, că nici ungurii nu se lasă şi spun că limba lor este mai veche decât sumeriana ! ) Un popor hrănit cu vorbe, spune Geacăr. Cu vorbe proaste, aş completa eu, fiindcă astea sunt pe placul majorităţii. Dar se mai dau, la pachet, şi nişte resturi alimentare.
Adevărul e ceea ce le convinne şmecherilor, iar caracterele noastre se înclină după cum bate vântul care ne aduce covrigi şi ouă nemuncite. Nu sunt acestea trăsături orientale ?
Ignoranţa este una dintre cele mai cumplite boli ale omului modern. De ce să ştim că suferim de ulcer, din moment ce nu simţim nicio durere ? ( Normal, dacă elitele - sistemul nervos al societăţii - sunt anulate. )  Mucles, mălaiul să ne iasă !
Cineva spunea că în timp ce în Occident, un funcţionar slujeşte instituţia pe care o ocupă, în Orient aceasta devine proprietatea angajatului, mai cu seamă dacă el este şef !
Asta e ! Găsim mereu metode de a ne distruge ca naţiune. Ultima găselniţă este să schimbăm instituţiile în funcţie de persoane şi nu invers. Dă-o dracului de civilizaţie ! Nouă să ne fie bine !

P.S. Un romancier, prietenul meu, a comentat, într-un mesaj, postarea de mai sus : " Haşotti, cu numele lui simpatic, se trezi apărătorul purităţii neamului ! "

Niciun comentariu: